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タイトル: 戦後社会教育行政の特質に関する考察 : 教育委員会と社会教育の意義の検討を通して
その他のタイトル: A Study of Characteristics of Social Education Administration after WW II : The Examination of Meaning of Board of Education and Social Education
著者: 井上, 伸良
著者(別言語): Inoue, Nobuyoshi
発行日: 2006年3月10日
出版者: 東京大学大学院教育学研究科
掲載誌情報: 東京大学大学院教育学研究科紀要. 45巻, 2006.3, pp. 289-295
抄録: The purpose of this paper is to clarify the characteristics of social education administration after WW II . Many studies about it refer mainly to the necessity of constitution of professional post in it more. However, considering the situation that some don't regard social education administration as indispensable, we need to rethink the meaning of it.
URI: http://hdl.handle.net/2261/15915
ISSN: 13421050
出現カテゴリ:東京大学大学院教育学研究科紀要
東京大学大学院教育学研究科紀要

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