2024-03-28T11:38:25Z
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/oai
oai:repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp:00030965
2022-12-19T04:07:34Z
9:504:4297:4298
97:4295:4296
中学校教師の学校行事における関わりの質的検討 : 集団社会化理論の視座から
A Qualitative Study of the Facilitation of Middle School Teachers in School Events : From the Perspective of Group Socialization Theory
河本, 愛子
東京大学大学院教育学研究科
2016-03-31
jpn
departmental bulletin paper
https://doi.org/10.15083/00030956
http://hdl.handle.net/2261/59500
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/records/30965
10.15083/00030956
AN10516641
13421050
東京大学大学院教育学研究科紀要
55
217
226
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/record/30965/files/edu_55_19.pdf
application/pdf
1.3 MB
2017-06-12