2024-03-28T23:01:12Z
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/oai
oai:repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp:00031006
2023-08-31T01:16:54Z
9:504:4297:4300
97:4295:4299
学力下位校における「探究学習」の事例的研究 : 学習意欲に注目して
A Case Study of Inquiry-based learning in a Japanese Public High School with Low Prestige : Focusing on Students’ Motivation for Learning
松田, ユリ子
吉田, 美穂
東京大学大学院教育学研究科
2015-03-31
jpn
departmental bulletin paper
https://doi.org/10.15083/00030997
http://hdl.handle.net/2261/57014
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/records/31006
10.15083/00030997
AN10516641
13421050
東京大学大学院教育学研究科紀要
54
179
190
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/record/31006/files/edu_54_16.pdf
application/pdf
1.2 MB
2017-06-12