2024-03-28T15:40:02Z
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/oai
oai:repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp:00031099
2022-12-19T04:07:42Z
9:504:4297:4304
97:4295:4303
日本の学校行事に関する教育心理学的展望 : その教育的機能および発達的意義を問う
Review of Educational Psychology Research on School Events in Japan : Inquiry into their Educational Functions and Developmental Significance for Individuals
河本, 愛子
東京大学大学院教育学研究科
2013-03-10
jpn
departmental bulletin paper
https://doi.org/10.15083/00031090
http://hdl.handle.net/2261/55292
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/records/31099
10.15083/00031090
AN10516641
13421050
東京大学大学院教育学研究科紀要
52
375
383
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/record/31099/files/edu_52_28.pdf
application/pdf
1.1 MB
2017-06-12