2024-03-29T12:38:39Z
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/oai
oai:repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp:00031142
2022-12-19T04:06:20Z
9:504:4297:4306
97:4295:4305
授業における教師の道徳的判断 : 事例研究のための理論的枠組み
Teachers'Moral Judgment in Teaching: A Theoretical Framework for Case Studies
増田, 美奈
370
東京大学大学院教育学研究科
2012-03-10
jpn
departmental bulletin paper
https://doi.org/10.15083/00031133
http://hdl.handle.net/2261/51351
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/records/31142
10.15083/00031133
AN10516641
13421050
東京大学大学院教育学研究科紀要
51
341
349
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/record/31142/files/edu_51_28.pdf
application/pdf
1.8 MB
2017-06-12