2024-03-29T12:12:06Z
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/oai
oai:repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp:00031219
2022-12-19T04:05:33Z
9:504:4297:4310
97:4295:4309
物語・小説の読みの授業研究の展望と課題 : メタ認知能力育成の観点から
Review of Narrative Reading instructions by Focusing Metacognition
濵田, 秀行
370
application/pdf
東京大学大学院教育学研究科
2010-03-10
jpn
departmental bulletin paper
https://doi.org/10.15083/00031210
http://hdl.handle.net/2261/35573
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/records/31219
10.15083/00031210
AN10516641
13421050
東京大学大学院教育学研究科紀要
49
347
355
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/record/31219/files/edu_49_33.pdf
application/pdf
1.4 MB
2017-06-26