2024-03-29T05:39:32Z
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/oai
oai:repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp:00031411
2022-12-19T04:07:52Z
9:504:4297:4320
97:4295:4319
多重焦点法による学校内コラボレーションの実践展開
Practice of Collaboration in School Counseling by Multi-Focused Method
亀口, 憲治
角田, 真紀子
370
application/pdf
東京大学大学院教育学研究科
2005-03-10
jpn
departmental bulletin paper
https://doi.org/10.15083/00031402
http://hdl.handle.net/2261/15862
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/records/31411
10.15083/00031402
AN10516641
13421050
東京大学大学院教育学研究科紀要
44
201
214
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/record/31411/files/KJ00004682980.pdf
application/pdf
2.2 MB
2017-06-26