2024-03-29T01:30:08Z
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/oai
oai:repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp:00031706
2022-12-19T04:08:00Z
9:504:4297:4338
97:4295:4337
研究者の心的連関に焦点を当てたデータ分析 : シュプランガーの理論に基づく尺度構成を題材にして
An Analysis Focused upon Investigator's Mental Context : Construction of a Scale Based on Spranger's Theory as an Illustration
酒井, 恵子
370
141.51
141.93
application/pdf
東京大学大学院教育学研究科
1995-12-20
jpn
departmental bulletin paper
https://doi.org/10.15083/00031697
http://hdl.handle.net/2261/704
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/records/31706
10.15083/00031697
AN10516641
13421050
東京大学大学院教育学研究科紀要
35
197
212
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/record/31706/files/KJ00002401006.pdf
application/pdf
1.7 MB
2017-06-12