2024-03-28T14:09:49Z
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/oai
oai:repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp:00031926
2022-12-19T04:54:43Z
9:504:4365:4382
97:7655:4363:4381
教師間の知識共有・創造としての「協働」成立のプロセスについての一考察(<小特集>学校改善と学校の個別性に関する研究)
A study of the process to achieve collaboration as interaction to establish shared knowledge and meanings between teachers and dynamic process in which knowledge is constituted (<Middle report> The study concerning relatioship between school improvement and school individuality)
藤原, 文雄
370
374.1
374.3
application/pdf
東京大学大学院教育学研究科教育行政学研究室
1998-03-28
jpn
departmental bulletin paper
https://doi.org/10.15083/00031917
http://hdl.handle.net/2261/1269
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/records/31926
10.15083/00031917
AN10565636
13421980
東京大学大学院教育学研究科教育行政学研究室紀要
17
2
21
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/record/31926/files/KJ00000205526.pdf
application/pdf
2.4 MB
2017-06-12