2024-03-28T20:06:53Z
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/oai
oai:repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp:00051144
2022-12-19T04:27:08Z
9:504:7907:7910
97:7904:7905:7909
インクルーシブな社会に向けた互恵的対等さの構築 : 学校間交流における弱視児と晴眼児の社会的アイデンティティの分析
Construction of Reciprocal Equality for Inclusive Society : Analysis of the Social Identities of Students with and without Low Vision within Interschool Interaction
楠見, 友輔
小池, 貴之
Interschool interaction
students with low vision
sighted students
social identity
interpretative phenomenological analysis
2016年度若手研究者育成プロジェクト採択者ワーキングペーパー(学校教育高度化・効果検証センターHPに公開のものを再掲)
東京大学院教育研究科附属学校教育高度化 ・効果検証センター
2018-03-31
jpn
departmental bulletin paper
http://hdl.handle.net/2261/00076265
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/records/51144
東京大学大学院教育学研究科附属学校教育高度化・効果検証センター 研究紀要
3
15
29
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/record/51144/files/CASEER00301.pdf
application/pdf
669.6 kB
2019-06-03