2024-03-29T05:22:57Z
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/oai
oai:repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp:00051256
2022-12-19T04:27:18Z
9:504:4297:7954
97:4295:7953
ラディカル・デモクラシーからみた論争問題学習の意義 : J.ランシエールにおけるディセンサスの政治性に着目して
The Significance of Controversial Issues in Citizenship Education from the Viewpoint of Radical Democracy : Focusing on J. Rancière’s Idea of “Dissensus”
村松, 灯
田中, 智輝
岩坂, 尚史
東京大学大学院教育学研究科
2017-03-31
jpn
departmental bulletin paper
https://doi.org/10.15083/00076377
http://hdl.handle.net/2261/00076377
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/records/51256
10.15083/00076377
AN10516641
13421050
東京大学大学院教育学研究科紀要
56
223
232
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/record/51256/files/edu_56_19.pdf
application/pdf
1.3 MB
2018-12-05