2024-03-29T10:47:43Z
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/oai
oai:repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp:00051299
2022-12-19T04:27:20Z
9:504:4297:7956
97:4295:7955
小学校教師が用いる活動移行時のストラテジーの再整理 : 教室談話における指示発話のフェイス配慮に着目して
Making adjustment Strategies from Politeness Theory to apply to Teacher’s Directions in Primary School : Focusing on Face-support in Classroom Discourse
川島, 哲
東京大学大学院教育学研究科
2018-03-29
jpn
departmental bulletin paper
https://doi.org/10.15083/00076420
http://hdl.handle.net/2261/00076420
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/records/51299
10.15083/00076420
AN10516641
13421050
東京大学大学院教育学研究科紀要
57
231
240
https://repository.dl.itc.u-tokyo.ac.jp/record/51299/files/edu_57_20.pdf
application/pdf
1.1 MB
2018-12-05