ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 0 資料タイプ別
  2. 30 紀要・部局刊行物
  3. 東京大学大学院教育学研究科紀要
  4. 49
  1. 119 教育学研究科・教育学部
  2. 東京大学大学院教育学研究科紀要
  3. 49

遠隔教育研究における「遠隔教育」論再考 : 学習者をめぐる関係性に注目して

https://doi.org/10.15083/00031190
https://doi.org/10.15083/00031190
495fdc0c-946a-4fd7-8c6e-7eb1c349207c
名前 / ファイル ライセンス アクション
edu_49_13.pdf edu_49_13.pdf (1.3 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2010-04-14
タイトル
タイトル 遠隔教育研究における「遠隔教育」論再考 : 学習者をめぐる関係性に注目して
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.15083/00031190
ID登録タイプ JaLC
その他のタイトル
その他のタイトル Reconsideration about “Distance Education” theory in distance education studies : Focusing on relationships over the learners
著者 古壕, 典洋

× 古壕, 典洋

WEKO 122758

古壕, 典洋

Search repository
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 122759
姓名 KOBORI, Norihiro
著者所属
著者所属 東京大学大学院教育学研究科生涯学習基盤経営コース
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 In late years, the dramatic transformation of the social infrastructure urges reconsideration on the discussion over the significance of existence of the distance education. // The purpose of this paper is to reconsider “Distance Education” theory in distance education studies, focusing on relationships over the learners. // This paper analyzes it as follows: First, I discuss the characteristics about the “ Distance Education ” theory in the existing distance education studies. Second, I clarify the qualitative change while discussing the characteristics about the “ Distance Education” theory in the recent distance education studies. // Through these analyses, I discuss it about the necessity of catching distance education from the viewpoint “ mutual transformation” through “others”.
書誌情報 東京大学大学院教育学研究科紀要

巻 49, p. 143-147, 発行日 2010-03-10
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 13421050
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10516641
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 370
出版者
出版者 東京大学大学院教育学研究科
出版者別名
The Graduate School of Education, University of Tokyo
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2021-03-01 12:15:45.907804
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3