WEKO3
アイテム
多重焦点法による学校内コラボレーションの実践展開
https://doi.org/10.15083/00031402
https://doi.org/10.15083/000314027f109083-6f15-46c6-b0a7-7a055eff7c5c
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
KJ00004682980.pdf (2.2 MB)
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2008-10-02 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 多重焦点法による学校内コラボレーションの実践展開 | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.15083/00031402 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
その他のタイトル | ||||||
その他のタイトル | Practice of Collaboration in School Counseling by Multi-Focused Method | |||||
著者 |
亀口, 憲治
× 亀口, 憲治× 角田, 真紀子 |
|||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 123305 | |||||
姓名 | Kameguchi, Kenji | |||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 123306 | |||||
姓名 | Tsunoda, Makiko | |||||
著者所属 | ||||||
値 | 東京大学大学院教育学研究科臨床心理学コース |東京大学大学院教育学研究科学校臨床総合教育研究センター | |||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | Development of a specific collaboration method in school counseling is examined. The rationale for Multi-Focused Method and its practical aspects are discussed. A model case is presented for the demonstration of itsusefulness in an actual school setting. | |||||
書誌情報 |
東京大学大学院教育学研究科紀要 巻 44, p. 201-214, 発行日 2005-03-10 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 13421050 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN10516641 | |||||
フォーマット | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | application/pdf | |||||
日本十進分類法 | ||||||
主題Scheme | NDC | |||||
主題 | 370 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 東京大学大学院教育学研究科 | |||||
出版者別名 | ||||||
値 | The Graduate School of Education, University of Tokyo |