ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 0 資料タイプ別
  2. 30 紀要・部局刊行物
  3. 東京大学大学院教育学研究科紀要
  4. 41
  1. 119 教育学研究科・教育学部
  2. 東京大学大学院教育学研究科紀要
  3. 41

チャータースクールの設立申請過程における授与機関のコントロール : 米国ミルウォーキーの事例分析を通じて

https://doi.org/10.15083/00031534
https://doi.org/10.15083/00031534
95aec3dc-82af-4a39-b361-6810feeed293
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ00002401169.pdf KJ00002401169.pdf (854.1 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2011-01-13
タイトル
タイトル チャータースクールの設立申請過程における授与機関のコントロール : 米国ミルウォーキーの事例分析を通じて
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.15083/00031534
ID登録タイプ JaLC
その他のタイトル
その他のタイトル The Control of Chartering Authority on the Application Process for Establishing Charter Schools : Through the Case Analysis in Milwaukee, US
著者 諸橋, 由佳

× 諸橋, 由佳

WEKO 69749

諸橋, 由佳

Search repository
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 69750
姓名 Morohashi, Yuka
著者所属
著者所属 生涯教育計画コース
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 In the United States, "charter schools" is the public school system that is free from most of the regulations by state laws. Recently, many people in Japan pay attention to charter schools when they discuss the school autonomy and accountability in the public school reform. However charter schools have so various forms of operation that it is difficult to know their actual situations. What control does the chartering authority have over charter schools when they enjoy the freedom as well as public funds? This article classifies the types of charter schools and control styles of chartering authority first, and then, describes how chartering authority controls each type of charter schools in Milwaukee, Wisconsin.
書誌情報 東京大学大学院教育学研究科紀要

巻 41, p. 503-510, 発行日 2002-02-25
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 13421050
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10516641
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 370
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 372.5345
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 373.22
出版者
出版者 東京大学大学院教育学研究科
出版者別名
The Graduate School of Education, University of Tokyo
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2021-03-01 12:09:47.988498
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3