WEKO3
アイテム
Randomization, Communication and Efficiency in Repeated Games with Imperfect Public Monitoring
http://hdl.handle.net/2261/2415
http://hdl.handle.net/2261/2415c2eaeca3-0c0f-4900-9873-7148a3c5e9b1
Item type | テクニカルレポート / Technical Report(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-01-17 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Randomization, Communication and Efficiency in Repeated Games with Imperfect Public Monitoring | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_18gh | |||||
資源タイプ | technical report | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | metadata only access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_14cb | |||||
著者 |
Kandori, Michihiro
× Kandori, Michihiro |
|||||
著者所属 | ||||||
値 | University of Tokyo | |||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | The present paper shows that the Folk Theorem under imperfect (public) information (Fudenberg, Levine and Maskin (1994)) can be obtained under much weaker set of assumptions, if we allow communication among players. Our results in particular show that for generic symmetric games with at least four players, we can drop the FLM condition on the number of actions and signals altogether and prove the folk theorem under the same condition as in the perfect monitoring case. | |||||
内容記述 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | Econometrica, 71(1), 2003, p. 345-353. 掲載予定. | |||||
内容記述 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 本文フィルはリンク先を参照のこと | |||||
書誌情報 |
Discussion paper series. CIRJE-F 巻 CF-139, 発行日 2001-11 |
|||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA11450569 | |||||
フォーマット | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | application/pdf | |||||
日本十進分類法 | ||||||
主題Scheme | NDC | |||||
主題 | 330 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 日本経済国際共同センター | |||||
出版者別名 | ||||||
値 | Center for International Research on the Japanese Economy | |||||
関係URI | ||||||
識別子タイプ | URI | |||||
関連識別子 | http://www.cirje.e.u-tokyo.ac.jp/research/dp/2001/2001cf139.pdf |