ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 0 資料タイプ別
  2. 30 紀要・部局刊行物
  3. 東京大学大学院教育学研究科教育行政学論叢
  4. 37
  1. 119 教育学研究科・教育学部
  2. 20 学校教育高度化専攻
  3. 東京大学大学院教育学研究科教育行政学論叢
  4. 37

<研究ノート>不登校支援における連携ネットワークとアクター間の関係 : 「神奈川県学校・フリースクール等連携協議会」の事例から

https://doi.org/10.15083/00074071
https://doi.org/10.15083/00074071
e78cad17-cadc-4d4b-b2c2-3bf5a6e927d6
名前 / ファイル ライセンス アクション
eac037009.pdf eac037009.pdf (1.6 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2017-12-08
タイトル
タイトル <研究ノート>不登校支援における連携ネットワークとアクター間の関係 : 「神奈川県学校・フリースクール等連携協議会」の事例から
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.15083/00074071
ID登録タイプ JaLC
その他のタイトル
その他のタイトル <Reseach Notes>The network for non-attendance children and the relations of the actors : By reviewing the case of the Council of the board of education and Free-Schools in Kanagawa
著者 山田, 銀河

× 山田, 銀河

WEKO 145454

山田, 銀河

Search repository
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 145455
姓名 YAMADA, Ginga
著者所属
著者所属 東京大学大学院教育学研究科
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This article argues the relations of various actors who help children of non-attendance. It is said that the board of education and Free-Schools could not cooperate well with each other due to the difference between their opinions about non-attendance. But these days, they gradually begin to cooperate. If the public education is provided by cooperation between public institutions and private organizations, it is necessary to confirm the relations of the actors. The purpose of this article is to examine how the board of education and Free-Schools could reach the agreement in Kanagawa Prefecture, and to suggest several tasks for further study.
書誌情報 東京大学大学院教育学研究科教育行政学論叢 = The Journal of Educational Administration Graduate School of Education, The University of Tokyo

巻 37, p. 145-162, 発行日 2017-10-31
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 13421980
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA1220520X
著者版フラグ
値 publisher
出版者
出版者 東京大学大学院教育学研究科学校開発政策コース
出版者別名
Department of School Improvement and Education Policy Studies, Graduate School of Education The University of Tokyo
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2021-03-01 15:45:20.762065
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3