WEKO3
アイテム
WHAT POSSIBLE TRANSFORMATIVE VALUES NATURE EDUCATION CAN PROVIDE TOWARDS A SUSTAINABLE SOCIETY? A CASE STUDY OF YUNNAN ZAIDI NATURE EDUCATION CENTRE IN CHINA
http://hdl.handle.net/2261/00076671
http://hdl.handle.net/2261/00076671ace5b156-12be-4f6a-ab45-2ee74072fbb1
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
Item type | 学位論文 / Thesis or Dissertation(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2019-02-15 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | WHAT POSSIBLE TRANSFORMATIVE VALUES NATURE EDUCATION CAN PROVIDE TOWARDS A SUSTAINABLE SOCIETY? A CASE STUDY OF YUNNAN ZAIDI NATURE EDUCATION CENTRE IN CHINA | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源 | http://purl.org/coar/resource_type/c_46ec | |||||
タイプ | thesis | |||||
その他のタイトル | ||||||
その他のタイトル | 自然教育は持続可能な社会にどういう意識変容価値を提供できるのか? : 中国雲南在地自然教育センターを事例に | |||||
著者 |
Yu, Shuangying
× Yu, Shuangying |
|||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 153418 | |||||
姓名 | 兪, 双穎 | |||||
著者所属 | ||||||
著者所属 | 新領域創成科学研究科環境学研究系サステイナビリティ学グローバルリーダー養成大学院プログラム | |||||
著者所属 | ||||||
著者所属 | Graduate Program in Sustainability Science—Global Leadership Initiative, Graduate School of Frontier Sciences, The University of Tokyo | |||||
書誌情報 | 発行日 2018-08-31 | |||||
著者版フラグ | ||||||
値 | publisher | |||||
学位名 | ||||||
学位名 | 修士(サステイナビリティ学) | |||||
学位 | ||||||
値 | master | |||||
学位授与機関 | ||||||
学位授与機関名 | University of Tokyo(東京大学) | |||||
研究科・専攻 | ||||||
Graduate Program in Sustainability Science—Global Leadership Initiative, Graduate School of Frontier Sciences, The University of Tokyo (新領域創成科学研究科環境学研究系サステイナビリティ学グローバルリーダー養成大学院プログラム) | ||||||
学位授与年月日 | ||||||
学位授与年月日 | 2018-08-31 | |||||
学位記番号 | ||||||
修創域第6969号 |