WEKO3
アイテム
Effect of psychosocial support training by school teachers on improving mental health and hope of school going adolescents in earthquake-affected district in Nepal
https://doi.org/10.15083/00078385
https://doi.org/10.15083/000783850e6549e9-7f22-4f69-8e56-cb0315e157cb
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
Item type | 学位論文 / Thesis or Dissertation(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2019-09-19 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Effect of psychosocial support training by school teachers on improving mental health and hope of school going adolescents in earthquake-affected district in Nepal | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源 | http://purl.org/coar/resource_type/c_46ec | |||||
タイプ | thesis | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.15083/00078385 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
その他のタイトル | ||||||
その他のタイトル | ネパール地震被災地において教師による心理社会的サポートが思春期学童へのメンタルヘルスと希望に及ぼした効果 | |||||
著者 |
Rolina, Dhital
× Rolina, Dhital |
|||||
著者別名 | ||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||
識別子 | 158299 | |||||
姓名 | ロリナ, ディタル | |||||
著者所属 | ||||||
著者所属 | 医学系研究科国際保健学専攻 | |||||
内容記述 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 学位の種別: 課程博士 | |||||
内容記述 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 審査委員会委員 : (主査)東京大学教授 梅﨑 昌裕, 東京大学教授 武藤 香織, 東京大学教授 川上 憲人, 東京大学教授 真田 弘美, 東京大学准教授 近藤 尚己 | |||||
書誌情報 | 発行日 2018-03-22 | |||||
著者版フラグ | ||||||
値 | ETD | |||||
学位名 | ||||||
学位名 | 博士(保健学) | |||||
学位 | ||||||
値 | doctoral | |||||
学位授与機関 | ||||||
学位授与機関名 | University of Tokyo(東京大学) | |||||
研究科・専攻 | ||||||
Department of International Health, Graduate School of Medicine (医学系研究科国際保健学専攻) | ||||||
学位授与年月日 | ||||||
学位授与年月日 | 2018-03-22 | |||||
学位授与番号 | ||||||
学位授与番号 | 12601甲第35087号 | |||||
学位記番号 | ||||||
博医第5132号 |